SEMESTER

  2013-06-23 / 13:08:17 / Allmänt /

Nu är det ju faktiskt så att jag har semester, och säkert många av er också. Och det gör ju att jag inte har lika mycket tid till bloggen som tidigare, jag vill ju hålla på med annat än att blogga eller hur? Och ni har säkert annat för er också än att läsa bloggar? Am i right? ;)

Midsommar helgen var jag iaf ute på en liten ö där teckning näst intill är obefintligt, så jag har inte kunnat komna åt internet förrän nu i stort sett och nu var det bara att duscha och packa om för om ca 30 min åker vi med pappas familj ner till Öland i en vecka :) ska bli jättemysigt!

Men bara så ni vet så har jag inte glömt bort er, jag väljer bara att försöka njuta lite av livet och det tycker jag ni ska göra också! :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious