FÖRBEREDELSER

  2013-06-16 / 19:17:00 / Kost /

Hittade ett recept som jag tydligen hade favoriserat på bloglovin (följ mig där förresten om nu har det ;)) och tänkte att det kan jag ju prova nu när jag ändå måste fixa matlåda till jobbet imorn. Yes ni läste rätt, har ju fixat åt mig ett sommarjobb, blir kontorsarbete men ändå, alltid nått!

Slängde iaf ihop en warp med räkröra och sallad.

Recept:
Wrapen: 2 äggvitor, 2.5 msk rågmjöl, 1 nypa flingsalt
Vispa äggvitorna till ett hårt skum (ska gå att hålla upp och ned över huvudet) tillsätt mjöl och salt och smeta upp på ett väl oljat bakplåtspapper och in i ugnen i 5-6 min på 200 grader.

Räkröran: äggulan från äggen, 1.5 dl räkor, 3 körsbärstomater, chillisås, kryddor efter smak

 

Klart! Frukost (surdegsbröd och sharonfrukt) och lunch, jag vet att det inte ser mycket ut men wrapen är större än vad man tror och tänk på att jag ska sitta still hela dagen också :/ blir en ordentlig PWO på kvällen sen innan gymmet och ett rejält mål mat efter. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious