YOU'RE MAKING IT SO EASY

  2013-07-22 / 16:08:32 / Allmänt /
Ny vecka och kan inte låta bli att tänka på att det är mindre än en månad kvar tills jag börjar sista året på gymnasiet.. det här är verkligen mitt sista sommarlov någonsin! Känns lite vemodigt faktiskt, snart börjar det riktiga livet... MEN jag får inte tänka på det än.. det är iaf några veckor kvar innan vi börjar igen, så ja ska passa på att njuta.
  När en liten del av familjen drog till Damnark och Legoland så stannade vi andra kvar hemma, och såklart väckte de mig halv 8 imorse när de skulle åka. Så det var bara upp och hoppa skyffla i mig lite frukost ta det lite lugnt i soffan, kolla på The Doctors (sjukt underskattad serie for the record) hälla i mig en Celsius och sen drog jag milen :) inte så smart at vänta fram till 12 med att göra det i den här värmen, men jag klagar inte, hellre setekande sol än iskall snö!
 
Vad händer nu då? ööh Pretty Little Liars på balkongen, what else?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious