Vilken dag...

  2013-07-06 / 21:57:06 / Allmänt /

Ååh jag är så dålig på att hålla igång bloggen nu känner jag :( jag ber så jättemycket om ursäkt! Har inte varit hemma så mycket idag, men det är väl ingen utsökt eftersom jag äger en smartphone :/ har varit och badat och "solat" med Adam och mamma och sen cyklade Adam och jag ner till bysjön och lekte lite :)

Men ni kan väl inspirera mig lite? Vill ni veta nått om mig? Min livsstil? Om träning/kost? Mina politiska åsikter? Vad och varför om vad som helst! Det ger mig lite mer blogglust och ni får vara med delaktiga i det hela :)



anonym

Mer om dig och din familj/släkt, mer outfits, snygga killar ;) och ja lite politik också men inte för mycket ;) kramar

2013-07-07 @ 09:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious