Vart tog alla mina inlägg vägen?

  2013-07-09 / 20:48:40 / Allmänt /
Nu blir jag chockad! Jag trodde jag hade lagt upp inlägg från mobilen de här dagarna, men nu när jag gick in på datorn var alla borta? Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, och eftersom alla inlägg är borta och jag inte kan hitta dom nånstans så kan jag tyvärr inte lägga upp dom igen :(  
 
Men om mobilen är villig att sammarbeta resten av veckan kanske det här kommer gå att bra :) ska antagligen till pappa imorn och jobba på en bondgård torsdag- fredag.. kommentarer överflödiga! Det låter roligare än vad det kommer vara, ska gå gärde fram och tillbaka och leta flyghavre ;) men först jag jag försöka hinna till federal och be dom skruva upp min navelpiercing lite (som varken jag eller någon annan kan få upp) så jag kan byta den, börjar bli trött på den här nu. Ska också på bio med mina tjejer som jag inte har sett på ASLÄNGE! Kommer bli toppen, vi ska se Now You See Me, någon som sett den? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious