GÅRDAGEN

  2013-07-30 / 12:26:17 / Allmänt /
Så nu är jag vaken och har stoppat i min frukosten, så nu kan jag ägna mig åt bloggen :) det regnar ute så nu har jag ju ingen ursäkt ;) Igår började jag iaf dagen med ett ben/as-pass på gymmet, sista benpasset innan jag byter gym insåg jag precis, mitt medlemskap gåt ut i lutet på juli och det blir för dyrt att ha kvar det så jag måste byta till ett nytt gym, men jag är säker på att det kommer bli bra :)
 
Efter lunch åkte mamma, jag och Nathalie in till stan för att mamma skulle köpa nån hudcream och Nathalie skulle ha nya löparskor (jealous much? yep!), vi var på team sportia inne i konkurshörnan och han hon fick hjälp av var jätteduktig, han kollade på hennes steg när hon sprang och hon fick prova olika skor för att det skulle bli så bra för henne som möjligt. VILL OCKSÅ! Jag fick nöja mig med en grym skjorta från BIKBOK på REAn :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious