BORTA (helt jävla as)BRA MEN HEMMA BÄST

  2013-07-16 / 21:18:19 / Allmänt /
Är nu äntligen hemma igen efter x antal timmar i bilen och en supertrevligt vistelse i Varberg (och för er som undrade var frukosten minst lika god, om inte bättre, än kvällsbuffén, de hade näst intill allt. Spirulina juice och yoghurt, frukt, omelett, ägg, gröt, ost, skinka, KESO, bröd, kaffe, the o.s.v. o.s.v.) och en kortvisit på Gekås i Ullared och handla hem lite grejjer. Har så mycket protein och träningsgrejer och kläder att jag måste göra iordning en egen hylla i garderoben nu, står bara på bordet i rummet nu och det skulle va skönt att ha alltid samlat på ett ställe och kunna stoppa undan det så det ser lite städat ut.
 
Detta är vad jag köpte på mig idag då, ett par 3/4 byxor av samma märke jag har sen innan fast långbyxor, de är jättebra! Ett par gymhandskar som jag har letat efter ÖVERALLT typ. Någon proteinshake i vanilj, jordgubb och choklad (ska bli spännande att prova.. bara 55kcal för en shake), proteinbars från ALLEVO- blåbär smak, proteinbar från WEIDER- choklad- och jordgubbs smak. Vaniljproteinpulver. Jerky som mellanmål efter träning och balsam och shampoo från Dove. allt detta för under 500-lappen, det gillas :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious