Blogg.se, är det nått fel?

  2013-07-14 / 18:12:41 / Allmänt /
Antingen är jag fruktansvärt hatad eller så är det nått fel med blogg.se, igår visade det 0 besökare och dag står det inget alls? Jag blev verkligen chockad när jag såg det, är det så att ni har övergivit mig eller är det nått fel? :( Jag vet att jag har varit borta de senaste dagarna, men ni vet ju hur internet är ute på landet... kan ju uppmuntra er med att det har inte hänt nått mer än att jag har plockat flyghavre och legat på stranden. Vi har ju haft några fina dagar i allafall! 
 
Imorgon ska mamma och jag åka till varberg för att koppla av lite på en spa anläggning, skriver om det mer sen :) 
torsdagen och fredagens arbetsplats ...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious