SOMMARJOBB

  2013-01-21 / 21:42:09 / Allmänt /
Efter ett par timmar med näsan i matteboken försvann plötsligt koncentationen och ingenting fastnade längre, så nu har jag gett upp för idag och har istället börjat ett seriöst försök efter att hitta ett sommarjobb. Det värsta med att vara fattig student utan en direkt utbildning är att det finns knapt någonstans att få jobb. Antingen ska man vara 18, ha körkort eller ha en 3 årig utbildning och jag har inget av ett.... KUL! Får trösta mig med att jag trots detta iaf har några meriter att skriva upp på mitt CV.. några få... men fan inte många :( Får väl helt enkelt nöja mig med vilket litet skitjobb som helst. Och det gör mig inget, så länge det är ett jobb där jag skaffar erfarenheter och pengar så är jag nöjd, har du nån idé eller söker sommarjobb? Kontakta mig! I'm up for anything!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious