sjugoåttondejanuari

  2013-01-28 / 20:12:28 / Allmänt /
Idag har varit en sån där jävlig, tråkig, trött måndag som inte har gett mig någonting typ.... en stereotypisk måndag helt enkelt! Jag har varit trött och nära på sur hela dagen, första lektionen va inställd, och visst borde jag va glad då, men den extra en och en halv timmen på morgonen hade jag lika gärna kunnat sova! Vilket hade varit välbehövligt idag, jag fick ett bakslag på matten och insåg att jag inte alls hade lika mycket under kontroll tills på provet på onsdag som jag hade trott och jag trodde aldrig jag skulle orka ta mig till gymmet.
Men till gymmet lyckades jag ta mig, kämpade mig igenom en timmes konditionsträning och lite mindre än en halvtimmes lätt styrketräning. När jag kom hem orkade jag bara göra en lätt sallad på räkor, quinoa, ägg och fetaost och sen va det ner med näsan i matteboken igen. Har nu tagit en dusch och känner mig lite mer som folk igen, men egentligen vill jag bara gå och lägga mig, sova ut på sovmorgonen imorn och hoppas på att dagen imorn blir bättre än idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious