SITCOM

  2013-01-22 / 17:44:04 / Allmänt /
Vad tycker ni om sitcom serier egentligen? Jag verkar vara den enda personen i världen som faktiskt tycker om sitcom, inte alla men jag avskyr inte genren som de flesta personer verkar göra. För er som inte förstår vad jag menar med sitcom så står det såhär på Wikipedia: "Sitcomen har aldrig riktigt fått fäste som svenskproducerad TV-serie. Det finns ett par undantag: Svensson, Svensson och C/o Segemyhr, men de stora namnen inom den här genren kommer från hemlandet USA (VännerSeinfeldSkål) och konkurrenten Storbritannien (Pang i byggetThe Office)."
 

Nu tycker jag de tar upp några väldigt dåliga sitcoms i texten på Wikipedia förutom Vänner och Seinfled, men det finns ju så många bra! För att bara nämna några så finns ju How I Met Your Mother, Famliy Guy, 2 and ½ men (men Charlie Sheen), According To Jim. Cougar Town och många fler. 
  Men jag tror främst jag gillar dess serier för att jag har sån extremt dålig humor :P men jag kan inte förstår hur ingen annan kan tycka att det är bra, fast iof skulle ingen annan tycka det va bra så kanske det inte skulle finnas så många olika, både bra och skitdåliga. Vad tycker ni? Är ni för eller emot sitcom?


burr

Seinfeld är typ det roligaste som har skapats, och The Office. mm-mm älskar sitcoms

2013-01-24 @ 21:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious