ÖPPET HUS

  2013-01-17 / 19:16:18 / Allmänt /
Spenderade lite över 9 timmar igår i skolan eftersom Facetten hade Öppet Hus mellan 5 och 7 och jag skulle tillsammans med några andra presentera Samhällsprogrammet :) jättekul men herregud va trött jag va när jag kom hem. Satte mig med spanskaplugget i en halvtimme men fick sen ge mig och gå och lägga mig. Jag klarade spanskaprovet bra för övrigt ;)
 
Så nu är allt stressande över för den här gången :) drog ett litet chilligt armpass på hälso innan jag gick hem och proppade i mig mat. Det bästa med att styrketräna måste ändå vara att man får äta så jäkla mycket hela tiden :D
 
Nu ska jag varva ner lite med en hemmamatch mot MODO :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious