NERDGLASSES

  2013-01-09 / 09:00:00 / Allmänt /
Körde på mina nörd glasögon idag och dom blev till och med ännu snyggare än vad jag tänkte från början, med lite smink under och ett plattat hår blev det skitbra :D Körde dom tillsammans med en skjorta, tjocktröja och julklappen från Elin :) lite mysigt, men det är ju bara onsdag och jag ska ju bara till skolan så vem orkar göra sig fin då lixooooooooooooom? :) Förutom det har jag nog inte så mycket att komma med! Puss på er finisar, ha en bra dag för det har jag planerat att ha ;)
 
Btw ett rekord slogs även under matchen igår i Gävle mot Brynäsarna ;) Gunnarsson/Wesslau hade hållt nollan i 231 minuter och 5 sekunder innan den sprack. Vilket ger dom rekordet på längst hållen nolla i elitserien! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious