MELLANLANDAR INNAN SPANSKA-PLUGG

  2013-01-15 / 19:19:56 / Allmänt /
Jag mellanlander lite här på bloggen innan jag begraver mig i spanksa-plugg. Har precis kommit ur duschen efter en timme benköttande på gymmet och en portion spaghetti och köttfärssås med sallad och massa keso. Har fått i mig väldigt lite protein idag så jag fick t.om. smälla i mig några skedar keso efter maten också för att få i mig lite till iaf. Måste köpa proteinpluver snart! Jag vill ju att mitt styrketränande aka ge resultat lixom ;)
 
Jag måste samtidigt tipsa om den bästa träniongsappen som finns, den har verkligen allt. För dig som vill gå ner i vikt finns det en viss "avdelning" i appen, för styrka en annan och för att fokusera på en viss del på kroppen så finns det en "avdelning" för det också. Core, eller bara mage eller rygg, axlar, armar, ben, rumpa you name it ;) älskar den. Använde den till när jag körde mage igår och jag va DÖD efter! Underbart! Nike Training Club heter appen :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious