LÄNGTAR EFTER SOL OCH VÄRME

  2013-01-19 / 10:07:39 / Allmänt /
Godmorgon alla glada ;)
Igår när jag gick till skolan va det -7 grader ute! Och när jag kom dit beklagade vi oss över att den nya istiden va påväg tillbaka, värre böev det när jag kollade på termometern när jag kom hem! -11 grader! och imorse när jag kom ner och skulle äta frukost stod det på -18 grader! Jag fruktar över att gå ut och stå och vänta på bussen sen :( Ska in och mörta pappa och träna lite inne på Actic.
 
Men nu när det är 80 meter snö och 1000 grader kallt längtar jag mer än någonsin till sommaren och sol, bad och värme! Det är fan tur att vi kommer iväg snart! Kommer inte klara det här annars!
herre min jösses vilka gamla bilder jag hittade



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious