KOLLAR PÅ RESOR

  2013-01-06 / 21:33:24 / Allmänt /
 
Natahalie och jag fick ju en resa ihop av mamma i julklapp och jag vill egentligen bara dra NU och inte komma tillbaka förän nästa år, om ens då. Är så trött på kylan och snön och allt slaks och allt elände. Jag tror att jag behöver lite ordentlig semster och vila då jag bara kan tänka på mig själv och inget annat. Sola, bada, äta massa frukt och ta långa promenader på stranden. Gå i tunna klänningar och bikini. Sommar och värme är det absolut bästa som finns!
  Jag har iaf kollat på massa resor och jag kommer snart rymma om vi inte kommer iväg snart xd Thailand, Kap Verde, Oman, Italien, Grekland, Spanien.........
   



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious