KAN INTE SOVA

  2013-01-03 / 00:45:03 / Allmänt /

Igår kunde jag inte sova pga av febern men nu tog jag en Ipren innan jag gick och la mig men jag kan inte somna ändå? Vid tio hoppa jag i säng, för att jag skulle få lite sömn så jag blir frisk, men nu är klockan tjugo i ett och jag kan fortfarande inte sova?

Vet inte om det är för att jag ligger och tänker för mycket? Eller för att det är 738392827364994726028 grader här inne? Eller för att Iprenen har slutat värk a så jag har fått tillbaka febern? :( vill sova :( lägger mig på golvet snart!

Och alla har väl hört ordspråket "när du inte kan sova på kvällen är det gör att du är vaken i någon annans dröm" ? SÅ NU BER JAG DENNE PERSON! SNÄLLA SLUTA DRÖM OM MIG SÅ FÖRBANNAT! Tack :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious