I'm a lightweight easy to fall easy to break

  2013-01-09 / 16:45:09 / Allmänt /
Har fått en tid på vårdcentralen på fredag för att prata med en doktor angående ett problem jag har. Väljer att inte säga vad det gäller men jag är ganska orolig inför besöket. Hatar allt som är doktor och sjukhus relaterat, tandläkare, sjuksköterskor, barnmorskor, gynekologer, läkare... allt! Jag är alltid lika orolig innan att jag ska få en Dr. House sur och vresig gubbe utan empati. Jag har också väldigt svårt för att prata med främmande människor om mig själv. Jag är inte blyg i allmänt, men när jag helt plöstligt måste öppna upp mig och prata om alla mina kroppsliga problem med en helt främmande människa tar det stopp. Jag hoppas att det kommer gå bra dock, jag har med mig stöd som förhoppningsvis ställer upp om jag inte orkar ........... fan för det här!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious