HOCKEYLÖRDAG

  2013-01-06 / 16:00:00 / Allmänt /
Jag vet att det har varit lite tunt med uppdaterimgar här på bloggen, jag har inte varit suttit vid datorn speciellt mycket när jag varit sjuk. Huvudvärken blir 1000 gånger värre då och blogg.se appen funkgerar fortfarande inte som den ska.
  Jag har ändå inte haft någonting att medle er eftersom jag för det mesta bara legat och gått omkring och väntat på att bli frisk. Nu ser det dock ut som om jag är på bättringsvägen, idag har jag känt mig nästan bra, varit lite seg och svag i kroppen, men jag hoppas jag ska kunna gå till gymmet och komma igång efter uppehållet igen. Jag är mer taggad än någonsin att göra 2013 till det bästa året någonsin. Nu ska kosten skötas och träningen göra mig gladare och snyggare än någonsin :D
 
Igår va det ju lördag för alla som missade det :P och för min del var det hockey för hela slanten :) JVM-final vid klcokan 2 som tyvärr slutade i en missfärgad guldpokal och hemmamatch mot Timrå klockan 4 som vanns med 2-0. Vilket innebär 3e raka nollan för välrdens bästa HV <3 besides, så var det Johan Snöret Davidssons 900ematvh i HV-tröjan som hyllades tillsammans med alla hans rekord innan matchen började.
 
Ta en 3 minuter av era liv och kolla på den här videon som de visade upp i arenan inna matchen. Vackert!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious