#CUTFORBIEBER

  2013-01-09 / 19:42:00 / Allmänt /
VARANAR KÄNSLIGA LÄSARE! ÄR DU KÄSNLIG MOT BLOD OCH SJÄLVSKADA LÄS INTE DET HÄR INLÄGGET!
STARKA BILDER FÖREKOMMER!
 
Jag känner att jag måste ta upp det här med hashtagen #CutForBieber som startade på twitter för ett tag sedan. Hashtagen är startad av någon eller några personer som har valt att börja skära sig för att det här läckt ut en bild på Justin där han sitter och håller i något cigarett-liknande föremål som tydligen ska vara maurijana. Det här har nu blivit någon slags "trend" bland hans fans (uppmärksamma att jag skriver fans och inte beliebers) där de tror att de genom det här ska ge Justin dåligt samvete och "sluta knarka". Andra säger att de inte vill leva om Justin skulle dö i en överdos.
 
Jag tycker det här är så sjukt att det inte finns ord för det?! För jag måste också tillägga att hemsidan som släppte den här bilden var samma hemsida som släppte att Justin blivit pappa åt Maria Yeathers son, och vi vet ju alla hur det slutade? Flera näst intill tvingade DNA-test som alla visade att Justin INTE  va pappan till barnet, t.ex. Samma hemsida har också bekräftat Justins död inte en, inte två utan TRE gånger. Så jag skulle ta deras nyheter med mer än ett par nypor salt.
 
Men bara för att det finns idioter där ute som håller på med sån här skit så betyder det inte att jag skäms över att vara en belieber, tvärtom, jag är ju beviset på attd et faktiskt finns människor med normala hjärnor som kan tycka om honom också. Och Justins prestaioner blir ju inte sämre bara för att hans fans skär sönder sina armar.
Bild 1 (top left): "#cut4bieber this was earlier @justinbieber sorry for not beeing able to write your name on there.. sorry"
Bild 2 (bottom left): "#cut4bieber i don't see why i get so much hate for showing how much i love @justinbieber people are so stupid nd dont get me"
Bild 3 (right): "#cutforbieber you stop using drugs and we'll stop cutting. You make this world meaningless and we've lost hope"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious