BRUDAR MED GRILLER

  2013-01-30 / 22:13:22 / Allmänt /

Då gick den dagen också, känner mig lite lat idag och känner att jag är förtjänt av en liten paus :) matteprovet är överstökat .. Ingen kommentar dock :P skridsko-åkningen är också överstökad, jag ramla inte en ända gång men kan ju inte direkt säga att jag är lika duktig på att praktisera hockeyn som jag skulle önska ;)

Ett besök på gymmet är avklarat och ett armpass rikare :) har också sett Django Unchained som ni säkert inte har missat, Quentin Tarantinos senaste film! Lysande regissör och lysande skåspelarinstatser av Jamie Foxx och Leo DiCaprio speciellt! Highly recommended ;)

Nu ropar sängen så snart slocknar väl även jag, puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious