VIP & Hjärnskakning

  2013-02-01 / 14:16:43 / Allmänt /

Har varit en minst sagt dramatisk och händelserik dag idag, först nervositet och ett helvete kring biljetterna, jag fick lov av läraren att sitta på lektionen och vaka! Men inga biljetter.... Får ett samtal av mamma där hon säger att hon inte fick tag i några biljetter heller :( bryter ihop en första gång på toaletten då jag blev så ledsen men ca 10 minuter senare ringer Magnus och säger att han har fått tag i ett VIP paket där biljett och goodiebag ingår :') dör av lycka och bryter ihop en andra gång i klassrummet den här gången! Jag svävar på moln vid det här tillfället rent ut sagt och efter det händer allt ganska snabbt. Lunch och ut med Erica och Olivia för att få lite frisk luft i solen men snart hittar min fot en isfläck och mitt huvud en tegelvägg. Uppskjutsad till vårdcentralen där det konstaterades att jag hade hjärnskakning -.-

Så nu ligger jag i soffan med en skål b&j och får knappt göra nått! Vi får se vart det här slutar!

Vill iaf ge en stor eloge och dagens ros till Magnus för biljetten och Olivia och Erica för eran hjälp och omtanke när jag kanske verkade lite groggy efter fallet! Ni är det bästa jag har! Tack! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious