Morsning Korsning

  2013-02-02 / 09:18:29 / Allmänt /

Har inte kunnat resa mig ur sängen än då jag fortfarande är skityr och knappt kan gå själv, kan väl ta mig till badrummet själv med ner för trappen måste jag ha hjälp :( huvudet gör inte lika ont som igår, tror jag, kan ju va så att huvudet exploderar på mig när jag reser mig sen :/ sånt som märks.

Blivit väckt tre gånger inatt för koll.., varav en gång tidigt tidigt på morgonen, och Adam är döv och satte sig vid tvn där nere med full volym! Därför är jag vaken nu, hade önskat att jag hade kunnat sova lite längre idag, men icke, inte när mammas son är i samma hus -.-

Nu ligger jag och försöker att inte titta ut genom fönstret, för det gör av nån anledning jävligt ont i ögonen :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious