Killar?

  2013-02-11 / 22:09:00 / Allmänt /
Gillar egentligen inte bloggerskan Dessie speciellt mycket, men det här inlägget actually made a lot of sense! Varför är alla killar så kontsiga? Jag har träffat många killar, men det verkar som det bara är en ända sak som finns i skallen på dom. Jag kan ärligt säga att jag inte alls prioriterar sex i ett förhållande, visst kan det väl vara mysigt för de som tycker om att sätta på allt som rör sig, men jag har inte alls den längtan. Tycker inte alls det är nått speciellt och jag har hellre en kärleksfull partner som uppskattar mig och visar mig kärlek på andra sätt. Allt annat är bara patetiskt, med andra ord alla killar är patetiska, hittar ni nån som resonerar likadant som mig får ni ju gärna säga till... hittelön utlovas ;)
klicka på bilden för att komma till inlägget



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious