FULLSPÄCKAT

  2013-02-09 / 11:44:18 / Allmänt /
 
Idag ska vi fira ALEKS :D och det blev så att vi hamnade här hemma :P vi får låna Elins lägenhet och laga mat och mysa lite :) så dagen är fullspäckad idag :) precis som jag vill ha det! Känner mig näst intill bra idag också så den här dagen kommer inte bli nått annat än rolig!
  Ska snart ge mig ut till lägenheten och kolla läget, kolla så det finns tillräckligt med tallrikar, bestick o.s.v. och städa det sista innan Amanda och Larsson kommer vi ett :) men fram tills dess hinner jag släppa loss lite och vara glad över att jag äntligen är "frisk" igen!  Blasting music i rummet och dansar runt i världens finaste tröja!!! ÅH DET HÄR ÄR EN SÅ BRA DAG!  och idag är det bara 7 dagar tills vi åker till Thailand!!!!!!!!!!!!!!!!
seriöst sämsta webcamen.... åh vad jag hatar den -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious