FETTISDAGEN

  2013-02-12 / 18:46:25 / Allmänt /
Känns så jädra bra att äntligen vara tillbaka på gymmet, och på självaste FETTISDAGEN då resten av Sverige smäller i sig feta, gräddiga semlor ;) Blev inte tungt pass, men en timme klarade jag utan att dö :) ska tillbaka imorn och hoppas jag kan köra liiite hårdare. Är ju ledig imorn, så jag ska försöka gå förbi bibblan också och hitta en bok som jag kan ha och läsa på planet från och Thailand... 4 dgar kvar! :D Ska se om jag kna kolla förbi gamla skolan också och hälsa på lite, vi får se :)
  Nu bara för att det är fettisdagen så bjuder jag på lite fakta om semlan eller "fetlagsbullen" ;) och laddar för elitserie omstart efter landslagsuppehållet :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious