Back To School

  2013-02-11 / 20:26:20 / Allmänt /
Första dagen tillbaka i skolan efter hjärnskakningen och det känns grymt att vara tillbaka bland folk igen, hade jag varit hemma mycket längre hade jag antagligen blivit galen! Kände av huvudet efter lunch och blev tillsagd att jag inte fick träna idag och att jag skulle ta det lugnt i ett tag nu :( jag hoppas jag kan köra nått pass innan vi åker till Thailand på lördag, men det får vi väl se :/
 
Lördagen va skittrevlig för övrigt, underbart kul att få träffa mina breudar igen :) insåg inte förän jag såg dom hur mycket jag faktist har saknat dom :') Middag, presentöppning, tårta, melodifestivalen och trevligt prat och lite kortspel :) mysig och trevligt kväll. Hade tänkt att jag skulle ta lite bilder men jag tänkte helt enkelt inte på det:( Jag hade fullt upp med allt annat :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious