BACK ON TRACK

  2013-02-08 / 16:38:20 / Allmänt /

Börjar äntligen bli bra igen (en vecka senare) så nu kan jag använda dator, tv och mobil i måttlig mängd :) har legat hemma hela veckan med huvudvärk, yrsel och illamående, idag är första dagen jag i stort sett har varit helt symptomfri :) har inte varit i skolan dock, för säkerhetsskull.

Veckan har iallafall spenderats i sängen och i soffan men den urtråkig (men jag måste erkänna, klok) bok, igår lyckades jag ta två små promenader på 10 var och idag en lite längre på 40 min :) kände mig rätt tung i huvudet när jag kom hem men det va skönt att komma ut och röra på sig efter en veckad stillatigande :/ i övrigt har jag uppfunnit och provat lite ny mat som har visat sig vara kalas :D kommer skriva om dessa senare ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious