MOTIVATION

  2013-12-02 / 22:02:20 / Allmänt /
Har haft då lite motivation på livet i stort på senaste tiden, vilket också innebär träningen. Så jag har alltså inte tränat på någon vecka nu, bara för att jag inte orkat! Motivationen och glöden att gå till gymmet finns inte där längre, men så läste jag runt lite på nätet och olika fitness-sidor (har ju varit fitnesshelgen i gtbg i helgen nu så det finns en del att läsa) och helt plötsligt kom motivationen tillbaka :) fick ett ryck och la upp ett lite löst träningsschema (tänker att jag inte kör stenhårt på det längre utan mest bara gör vad jag känner för den dagen) men fram till jul nu tänker jag bygga bygga bygga :) rätt smart eftersom "bulk" kommer lite på traven såhär kring juletider ;) vi får se hur det blir men nu är jag redo att sätta igång och väskan är redan packad för passet imorn :) 
Gillar den här bilden, den är rätt bra... För i mitt fall är mina haters mina hjärnspöken! Målet är ju att utrota dom eller hur? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious