december.

  2013-12-02 / 18:55:01 / Allmänt /
Jag ska inte säga att jag är bitter över att det är december, det jag är bitter över är att det måste vara jul i december. Som ni kanske vet är ju inte jag något stort fan av högtider och verkligen inte julen, vilket gör det rätt jobbigt när man har en mamma som älskar julen mer än hon älskar mig typ... xd ... dessutom får mörkret och kylan mig bara att känna mig ledsen, igår hade jag en riktigt skitdag, försökte hålla mig glad på dagen men när jag gick och la mig släppte bara allt och livet kändes helt hopplöst. Jag är så sjukt orolig över framtiden, att bli hatad om jag väljer att göra val som mitt hjärta säger och inte min hjärna. Jag får hela tiden så mycket skit när jag pratar om mina planer, men jag vill inte leva som en robot. Jag vill kunna följa mitt hjärta också även fast det kanske betyder att jag måste snåla lite med utgifterna.... men om det betyder att jag behöver säga upp kontakten med alla jag känner vet jag inte om det är värt det? 
hjärnspökena har gjort sig påminda också och emellanåt vill jag inget hellre än att spy upp allt jag precis ätit och gömma undan maten jag äter, men jag kämpar på! De ska inte vinna över mig igen! som världens bästa emma säger: I will not fall, I will stand tall


Pernilla Henriksson

December är tråkigt men då får jag komma och mysa med dig och se på horton!

2013-12-15 @ 23:00:00
URL: http://pernillahenrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious