BLOGGPAUS

  2013-12-01 / 00:16:40 / Allmänt /
Okej, som ni kanske har märkt så har jag tagit en liten bloggpaus i någon vecka. Det är mest bara för mig egen del, inte för att jag har haft mycket att göra eller inte haft tillgång till bloggen utan mest bara för att jag inte har känt för det. Och jag tycker att det är viktigt att lyssna på sig själv då och inte tvinga sig till att göra nått man inte känner för. Jag har heller inte tränat på hela veckan för att jag har känt mig trött och lite nedstämd, och det är precis det här jag behöver och ska lyssna på för att bli 100% frisk. 
 
Och inte bara därför, alla människor borde lyssna mer på sina behov för att må bra och få ut så mycket som möjligt av livet. Vi är så styrda och lever som robotar i dagens samhälle, vi bara gör... vi går som på räls och tänker inte på det vi gör och till slut säger kroppen till och vi går in i väggen, blir deperimerade eller får en annan psykiskt sjukdom. Jag är så trött på det samhälle vi lever i att det inte finns ett ända jävla parti i Sverige som har svaret på något problem som finns idag. Det blir jag så fruktansvärt förbannad på. Vafan är det för fel på folk? Men jag antar att det bara är att gilla läget, jag önskar bara att folk slutade bry sig så förbannat om sitt yttre och börjar se inåt och se personligeheten hos sina medmänniskor istället för cenitmeterna runt midjan. 
Jag ska försöka att hitta tillbaka till blogglädjen jag hade innan och underhålla er med mina så oerhört roliga dagar här i lilla Åtvidaberg. Puss mina vänner och sov gott!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious