TACKSAM

  2013-08-04 / 22:12:59 / Allmänt /

Jag kände bara att jag ville ägna ett litet inlägg åt allt och alla personer i mitt liv som gör det värt att leva. Jag vet att jag inte säger det ofta men jag är så fruktansvärt tacksam över att jag har föräldrar, syskon, vänner och släktingar som bryr sig och älskar mig för den jag är. Jag är inte alltid den lättaste personen att tas med och jag vet det, och nu när jag går igenom någonting som är skitjobbigt för både mig och säkert er som står mig närmast är det så himla viktigt att jag har er. Det är omöjligt att rabbla upp alla era namn men jag hoppas ni vet vilka ni är och att ni känner er träffade av det här. All kärlek jag får av er vill jag skicka 100 gånger tillbaka!

Jag vill också passa på att tacka er, mina läsare för att ni fortsätter läsa min blogg :) det betyder också massor och att ni då och då kommenterar mina inlägg. Det betyder mer än ni kan ana och ni får mig verkligen att le då! Ni är bäst! 💙




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious