SÄMSTA BESLUTET EVER

  2013-08-08 / 16:38:00 / Allmänt /
Jag gjorde precis det sämsta beslutet i hela mitt liv! Jag gav mig ut i regnet!!!!!!!!! Grejen var den att det regnade bara lite grann så jag tänkte "what the hell det ska jag väl klara?" men efter 2 km började det ÖSREGNA och slutade inte förrän jag kom hem 7 km senare. Skorna plaskade för varje steg jag tog, håret var dyblött och jag var genomsur ända in på skinner så när jag sen kom hem var jag genomblöt, kall och äcklig ställde jag mig i duschen för att slippa bli sjuk. Har hävt i mig en kopp te med spirulina också för att boosta immunförsvaret lite extra! Vill INTE bli sjuk! Nu ska ag bara gosa ner mig i soffan och kolla på Pretty Little Liars resten av dagen :)
 det positiva är dock att jag inte har ont i ögonen längre ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious