ANOREXIA

  2013-08-20 / 21:29:00 / Ätstörningen /
Nu känner jag äntligen att jag är beredd att prata om allt som har pågått det senaste halvåret. I slutet på mars iår fick jag diagnosen anorexia och deppression och det har jag kämpat med i ungefär 2 år. Vissa dagar är sämre och vissa dagar är bättre men anledningen till att jag vill berätta om det nu är för att den här gången har jag bestämt mig för att försöka vinna över mina hjärnspöken en gång för alla. Jag har hjälp av familjen och nära vänner, psykolog och mediciner. Väljer att inte gå in på detaljerna den här gången men nu vet ni varför jag har varit lite hemlig av mig det senaste halvåret och nu kommer jag kunna blogga lite mer om vad som pågår i mitt liv. 
 


Anonym

Hoppas allting blir bra! Du klarar det, kram

2013-08-21 @ 06:51:35
Mandy

Du fixar det! Du har alltid oss i Linkan att vända dig till om du vill och det skulle behövas. Kämpa på, du kommer klara det här, det är jag säker på! <3

2013-08-21 @ 20:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious