AND SO IT BEGINS

  2013-08-28 / 16:18:52 / Allmänt /
Jaa ni folks, nu börjar det märkas att man har börjat skolan igen. Har gymnasiearbetet att börja med, så min rara mor har varit snäll och lånat hem en bok i ämnet till mig :) så ska snart sätta mig och försöka plöja igenom den (jag som är känd för att älska att läsa). Men först ska jag ta ställning och skriva ett riktigt bra brev till rektorn om varför vi som går beteende ska få byta ut (eller ta bort) en kurs vi helt sonika har blivit tilldelade och som vi egentligen inte ens skulle ha från början och som inte har någontng att göra med beteende överhuvudtaget. Jag ska dock säga att jag har fler med mig på det här tåget, eller rättare sagt hela klassen så ni ska inte tro att jag är nån jäkla surkärring här inte ;) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious