VISSA DAGAR ÄR BÄTTRE ÄN ANDRA

  2013-04-29 / 16:47:12 / Allmänt /
Visst måndagar är inte den roligaste dagen i veckan men just den här måndagen har varit lite jobbigare än de andra. Fick ett ganska jobbigt samtal idag som inte gjorde det speciellt mycket bättre heller :( Väljer att inte skriva om det här på bloggen då det inte har med någon annan att göra än mig själv, möjligen de närmsta i familjen och mina absolut närmsta vänner. 
Tack för ni ALLTID finns! Speciellt Erica och Olivia! Hade jag inte haft er brevid min sida hela tiden hade läget sett mycket värre ut än vad det är nu och jag är glad att ni fanns där även nu när dessa nyheter kom, ibland känns det skänt att ha en axel att fälla en tår mot och veta att dom kommer fånga upp dom och torka bort dom. Jag älskar er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious