Vart tog dagen vägen?

  2013-04-08 / 22:00:34 / Allmänt /

Hjälp! Dagen försvann i ett naffs, har gjort något varenda sekund av hela dagen känns det som! Jag ber verkligen om ursäkt för den glesa uppdateringen på bloggen idag :(

Trots att det va första dagen efter livet kändes det ganska okej att vara tillbaka i skolan :) va uppe lite sent, df kunde jag inte blogga på morgonen, svårt att hinna med under skoldagen också och direkt efter körde jag ett pass på gymmet. Hem och lite pillidutt här hemma, käk och sen lite serious-talk med syster och sen matteplugg resten av kvällen. Jag vet allvarligt talat inte vart det kommande matteprovet kommer sluta... Jag är rädd!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious