REEBOK

  2013-04-07 / 11:26:00 / Träning /
Här kommer äntligen bilderna som jag lovade er igår på det jag köpte i stan. Det blev två par nya skor och lite kalciumtabletter, till en som inte får i sig så mycket mjölkprodukter :/ Skorna kommer både från Reebok och ett par är EasyTone som jag är tjatat om i evigheters-evighet och som jag egentligen fick i julklapp, men som vi inte har hittat några i min storlek förän nu. Men nu är de iaf äntligen mina :D hittade också ett par nya löparskor som va på rea. Skitsköna, inte så jävla snygga, men praktiska, och jag behövde verkligen ett nytt par för de gamla jag har får jag stora blåsor av när jag springer med dom.. inte bra! Men nu har jag iaf införskaffat lite nytt som kommer hålla mig i form framöver :D 
Hela familjen, ni ser ju hur utslitna mina gamla skor är...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious