När man inte räcker till

  2013-04-16 / 22:37:26 / Allmänt /

För tillfället är jag så jävla arg och upprör för att det finns personer som helt och hållet föddes utan hjärna och som totalt saknar social kompetens! Det blir bara ännu värre när dessa personer vistas i ens närhet och påverkar personer runt omkring en på ett negativt sätt. När de sårar och upprör så att tårar är nära och vredesutbrott ligger och väntar på att få explodera.

Och det är när man ser en person som man bryr sig om och älskar är ledsen, men speciellt arg över något som man inte kan göra någonting åt som det tänds någon liten gnista inom mig, kanske är det någon gen i mig som jag har haft sen jag var liten att jag vill skydda folk omkring mig som jag älskar? Men när den nu tänds iaf är den tänd hela tiden, och skulle nu den hör personen som har skapar dessa känslor bara gå så mycket som en hundradels millimeter över gränsen igen då smäller det! Jag är så fruktansvärt, jävla, äckel arg nu att jag skulle kunna sparka sönder det första som jag kom i kontakt med!

INGEN ska komma och tro att dom är nått och INGEN ska tro att dom kan knalla in i mitt liv och fucka upp allt utan konsekvenser! Och INGEN, absolut INGEN ska komma och såra någon som står mig nära! För gör man det...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious