Håll er undan!

  2013-04-16 / 14:06:28 / Allmänt /
I eftermiddag ska jag och mamma gå och ta körkorts-lämpet så jag kan få börja köra.... livrädd! Ville egentligen inte ta det, men de vuxna kloka människorna tycker "att det kan va bra och ha"... jag är hetl ärligt livrädd. Jag är helt säker på att jag kommer köra ihjäl antingen oss som sitter i bilen eller någon utanför som jag kommer köra över. Och gör jag inte det kommer jag köra sönder både bil och allt runt omkring. Usch! Vi får väl se hur det går, men nu har jag varnat er som bor i Åtvidaberg och Linköping! Se upp för en vit KIA, och ser ni den spring allt ni kan åt andra hållet om ni vill ha livet i behåll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious