Extra insatt mattepass...

  2013-04-18 / 08:12:29 / Allmänt /

Jag vill bara börja med att säga att "livet kom emellan" igår och det hända ganska mycket som jag behövde ta itu med men också möten osv, därav ett ända inlägg med en väldigt fin låt med ett ganska bestämt budskap. Men idag hoppas jag allt är på banan igen och att det blir lite lättare idag även fast regnet öser ner ute :(

Ska nu ta och pallra mig iväg till skolan, även fast jag har sovmorgon till kl 10, eftersom jag har ett extra insatt mattepass nu på morgonen för att jag suger stenhårt i just det ämnet. Känns jättekul ;) Men det behövs för att jag ska klara kursen!

Ni får iaf ha en super torsdag :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious