Celsius Utvärdering

  2013-04-23 / 19:15:55 / Träning /
Nu kan jag verkligen förstå varför det är sådan enorm hysteri kring den här drycken... för det första smakar det som läsk fast det inte ens är i närheten av att vara så onyttigt som läsk, men när det kommer till prestationshöjare på gymmet är den fenomenal. Jag drack ju en apelsin en halvtimme innan jag gick till gymmet och när jag väl va på gymmet kände jag verkligen att det skulle bli kul att träna, det va dock säkert bara mentalt. Men när jag väl satte igång gick det skitbra, jag kände mig jättestark och vanligtvis när jag kör tung styrketräning när jag kör till maxstyrka är det för att jag blir för trött men idag när jag körde till max va det för att muskeln krampa och sved som fan att jag omöjligt kunde göra en enda repetition till.Och det har jag aldrig varit med om innan! 
Jag kan utan tvekan säga att det här va det bästa styrkepasset jag har gjort på mycket länge och det va så sjukt kul idag, mycket är såklart mentalt för att jag innan hade en väldigt positiv intällning till den här drycken men jag tror också att det faktiskt gjorde skillnad. Den ska jag absolut fortsätta med när jag ska köra tung styrka och intensiv kondition. 
 
Nu är jag fast, och jag får ansluta mig till resten av alla gym-junkies som slänger lovord om den här drycken runt sig. Men det är den faktiskt värd! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious