BELIEVE TOUR- Presentpåsen

  2013-04-25 / 21:53:23 / /
Svävar fortfarande på små mold från igår, lever i ångorna från lyckan från den dryga 1 och en halva timme som jag återigen upplevde alla känslor som en människa kan uppleva. Jag grät, grät och grät, jag skrattade, jag kände tomhet, uppgivenhet men mest av allt total lycka! Kommer inte ens ihåg hur många känslostormar som kom under kvällen. Men jag mådde så jävla bra! Kan inte säga att det va bättre än för två år sen, det va tamigfan likvärdigt. Har försökt beskriva hur gårdagen var för de som har undrat, men jag har inte kunnat få fram ett ord, jag bara stod och log som en idiot och upprpade mig hela tiden "Jaa, asså, nae... det va lixom... aa.. så jävla.. fyfan asså!" Typ så har jag låtit större delen av dagen :P
 
Här har ni i allafall några bilder på det som fanns inuti presntpåsen jag fick när jag gick in :)
Kepsen köpte jag utanför så den ingick inte i "påsen". Så jäval fetning värt varenda krona!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious