All Around The World

  2013-04-22 / 21:03:25 / /
Går inte att beskriva hur taggad jag är för onsdag. Kan ni förstå eller? För ca 3 år sedan trodde jag aldrig att jag ens skulle vara i samma land som Justin, och nu, om två dagara ska jag se honom LIVE för ANDRA gången i mitt liv! Jag kan inte ens förstå det själv, igår sjönk det in lite iaf när han va på i stort sett varenda nyhetssändning och idag har jag följt alla liveuppdateringar för att få se så mycket som möjligt från hans Sverige-besök. Kan ni fatta???!!! Han är i SVERIGE! I SVERIGE FÖRIHELVETE! Mitt hemland, jag behöver inte åka flera mil och in i ett annat land, övernatta och ta ledigt en massa dagar för att se honom, jag kan ta bilen upp på 2-2½ timmar för att bara vara i samma stad som honom. Lyckan är oberskrivlig!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious