Tillbaka?

  2012-09-12 / 13:36:01 / Allmänt /
Wow, det märks att jag inte har varit här på blogg.se på ett väldigt bra tag :P allt är helt annorlunda...
  Tänkte att jag ska försöka komma tillbaka lite in i bloggandet igen, om ni vill ha mig tillbaka vill säga :$ ? Det har skett vissa saker i mitt liv som har gjort att jag inte mått så bra under en längre tid, jag kommer antagligen inte ta upp det i bloggen, men det är bara så ni vet och förstår varför jag varit borta så länge. Men nu tänkte jag komma tillbaka och förshopningsvis nischa (stavas det så?) in mig lite på träning och hälsa, som tar upp en stor del av mitt liv nu. Jag älskar att träna och äta nyttigt och jag mår nästan bättre än någonsin :)
 
Jag ska bara uppgradera bloggen lite och göra om lite här och där så sätter vi fart igen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious