Nu är hösten här... :(

  2012-09-22 / 16:54:04 / Allmänt /
Som sagt, nu märks det tydligt att hösten är här :( jag skrev ju att jag skulle köpa en höstjacka coh det SKA jag.. men jag hittade min gamla skepparjacka som jag har haft tidigare år, så jag får köra på den så länge. Problemet är bara att jag inte ritktigt trivs i den, har bytt stil sen jag köpte den för 3-4 år sen och den känns inte riktigt jag längre.
 
Mamma och jag pep ner till Falerum och köpte jacka, skor och mössa till mammas son och lite impulsivt med en rejäl sponsring från mamma så blev jag ett par senhöst/tidigt vinterskor rikare :) skitsköna och riktigt tuffa :) tycker jättemycket om dom och längtar nästan tills det blir lite kallare ute så att jag kan få börja använda dom :) fast bara nästan! Hatar kylan och att det är så förbannat blött ute -.- det värsta är att jag hatar att va ute när det är såhär kallt och jag tycker det är 3298784598374 gånger roligare att springa ute än att stå på ett löpband på gymmet, även om jag kankse pushar mig själv lite hårdare på gymmet.. men FAN va tråkigt det är!
 
ÅH jag kom precis på att jag skulle ha bloggat imorse och visat er mig LYXfrukost, som jag tar mig tiden och gör till mig själv på lördagar :) (allt har bara svängt om under sommaren, och det som jah hatade att göra förtom så som laga mat och baka, älskar jag nu! Tycker det är jättekul!) men jag glömde ta kort på det :( kommer antagligen göra samma frukost imorn, lovar att ta kort på det och lägga upp en bild då ;)
 
Bild på skon jag köte:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious