Måsta vara jordens mest inkompetenta person...

  2012-09-18 / 18:30:40 / Allmänt /
Jag måste helt ärligt vara jordens mest inkompetenta person :O för jag förstår mig verkligen inte på den här nya designen på blogg.se... och headern jag skulle byta? haha jaa ni, när jag lagt in den i stilmallen och ställt in rätt mått så ligger den ÄNDÅ bara uppe i vänstra hörnet -.- om det är nån som känner för att hjälpa mig? SNÄLLA kommentera det här inläget eller hör av er till mig på nått sätt... skulle vara sååååååååå tacksam!
 
Anledningen till att jag inte bloggat heller är dels för att jag inte förstår mig på den här skiten, men också för att jag har krockat med ett nytt problem i livet :( inget som jag känner att jag vill ta upp i bloggen ÄN! Det är inget som någon vet om riktigt, förutom familjen och mina närmaste vänner :/ men jag kommer antagligen berätta det för er nästa vecka förhoppnigsvis! Ni får stå ut! Jag ska göra mitt bästa och blogga så ofta jag kommer ihåg, hinner och kan :) måste ju gnugga igång blogg-hjärnan igen nu när jag inte bloggat på ett tag.
 
Slut på tråk och bara text... nu sätter jag igång på riktigt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious