jaghatarattvarasjuk

  2012-09-25 / 09:55:16 / Allmänt /
Jävla skit! När jag vaknade för 5 gången imorse vid 6 p.g.a. att jag inte kunde andas så insåg jag att det inte skulle gå att gå till skolan idag. Jag är verkligen täppt i hela huvudet, hör typ ingenting, kan inte andas, ont i bihålorna och så vidare. Det är dock lite bättre i halsen så idag kan jag svälja normalt i alla fall, men jag känner ju typ ingen smak :( så jag vet inte riktigt om min frukost var så god som jag förställde mig att den skulle va, men den ser fan i mig god ut!
Blåbär och banangröt med alprovanilj yohurt och banan på toppen med ett rostat fiberbröd med lättost och gurka :) det jag älskar med att vara sjuk är att man verkligen får äta mycket! det är ju bara bra så att kroppen har någon energi att jobba med så att jag blir frisk (Y) dessutom har jag börjat äta massor men fortsätter att gå ner i vikt? vilket för mig makes no sense?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious