Ingen uppdatering torsdag...

  2012-09-28 / 09:43:04 / Allmänt /
Jag gjorde ingen uppdatering igår jag för att jga mådde för dåligt ;( jag låg i soffan hela dagen förutom när jag tvingade mig upp för att koka lite morötter och göra en äggröra för att få i mig nån mat!
 
Idag mår jag betydligt mycket bättre, vilket är såå jävla skönt! Har fått hosta nu dock, men hellre det än att ligga och ha feber :( kommer bli skjutsad till pappa i eftermiddag .. och jag känner mig väl inte jättepeppad. Visst vill jag träffa pappa! Det vill jag absolut, men jag är inte speciellt peppad på att sitta och åka bil när jag mår dåligt :( dessutom ska vi åka dit direkt efter mötet som jag ska ha vid ett i eftermiddag också (lovar att ni kommer få veta snarast!)
 
Förutom det måste jag läsa ut en bokjävel som inte handlar om nånting -.- OCH skriva om 1900talslitteratur -.-
F U C K !
så vacker ho' är osminkad den där flicka ;) eller nått? bjuder på dom här bilderna idag, man kan ju faktiskt inte alltid gå runt och va snygger ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious