Ingen täckning ute på landet -.-

  2012-09-30 / 21:46:02 / Allmänt /
 
Har spenderat helgen ute hos pappa som sagt :) men täckning existerar ju inte ute på vischan -.- så uppdateringen har ju inte varit på topp! Jag ju inte påstå att ajg har gjort något extra speciellt i helgen heller, har ju varit sjuk så jag har inte kunnat göra så mycket :( Men jag har KÖRT BIL för första gången i mitt liv :D skitläskigt! Trodde jag skulle köra sönder både bilen och allting runt omkring! :O
 
Imorn är min sista dag på Klara Gymnasium också :/ det är det alla möten och allt har handlat om på sistone :/ har inte trivts på Klara det senaste året och kände att jag inte bara kunde gå och va tyst om det längre :( så på tisdag börjar jag på Facetten här i Åtvidaberg. Jag känner mig både sjukt lättad men också rätt ledsen. Är ett jättejobbigt ämna att prata om för mig och har nog tjutit mer de här två veckorna än jag någonsin har gjort :P vet inte varför men det har varit jättejobbigt :(
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious